Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

••• QNQ's Qweekbelevenissen •••

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      Comment


        c015.gif

        QNQ201603.144.JPG

        Aloha Bee-to-deh-N
        Ja, dat zou je denken he, ze krullen de kartels, maar ze staan helemaal niet warm.
        De temperatuur in de kweekruimte is rond de 21 graden met een LV van +/- 60%.
        Ik ben al bezig geweest met ze iets te verschuiven ten opzichte van de lamp om te zien of het een soort hotspot is ofzo, maar dat maakt niets uit.

        Een andere oorzaak van zulk blad, waarvan de kartels dichtvouwen kan een probleem in de wortelzone zijn.
        M'n vrouwen hebben vloerverwarming, en die stond op 23 graden, dus die heb ik een paar dagen geleden op 20 gezet.
        Gevolg is dat bovenin de pot de max temp. nu 18 graden is, en onderin -obviously- 20 graden.
        Ik zie geen verandering, maar misschien staan ze daarvoor al te lang zo, dan komen de karteltjes niet meer recht.

        QNQ201603.145.JPG

        Het kan ook nog tocht zijn, ik heb weliswaar geen fan in de ruimte staan, maar er is wel een beetje trek natuurlijk, met de inlaat aan de ene kant en de afzuiging aan de andere kant van de ruimte.
        Misschien moet ik er een tochtscherm omheen zetten.
        Het heeft in ieder geval met de waterhuishouding te maken, wellicht heb ik ze gewoon wat te droog staan.
        Vanavond heb ik de Blumats iets verder open gezet, want de tensio's komen wel tot de 200 mbar op de dag dat ze geen voeding krijgen.
        Misschien helpt dat, misschien niet..
        Voila, ik heb het gezien, heb ook wat gerommeld om het te verhelpen, dus we zullen zien, maar als ze niet mee willen werken, dan maar niet eh..ik slaap er niet minder om

        Hoeveel dagen, euh...?
        Ik zal binnenkort eens kijken wat de zaadmaker er van denkt, meestal kijk ik daar niet echt naar.
        De Kush moet in theorie wel het eerst klaar zijn, zo ziet het er ook naar uit.

        QNQ201603.146.JPG

        Yoooo Stemma...ja met die hy-pro wortelsoep, ghehe.. met 1ml per liter -of minder- doe je daar lang mee, en het bevalt me erg goed, dus dat is mooi.
        Voor de verneveling heb ik fishmix en Vital, dat lijkt me voldoende, anders gaan ze straks nog denken dat ze in een regenwoud staan, dan komen er ook bananen en apen enzo
        Ja foto's uit de omgeving heb ik ook nog ergens, maar die zijn even spoorloos. Komt wel weer een keer.

        Ik ben nog niet weggeweest dit jaar, maar de fiets staat er weer helemaal opgepompt, ingevet en gesmeerd klaar voor.
        Zo gauw het een beetje boven de 10 graden uit komt ga ik weer een stukje toeren. bike.png

        Grtz,
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          QNQ201603.147.JPG

          De Frosty Kush die er bijna geen last van heeft :
          QNQ201603.149.JPG


          De referentie, een doosje dat al even onder de lamp ligt :

          QNQ201603.148.JPG

          Voila, de verdamping is dus wel flink bezig bij de Princess, de bladtemperatuur is 4 graden lager dan de Kush.
          Maar de Kush blijkt toch minder last van de warmte te hebben. scrtch.gif
          Was het andersom geweest had ik de verklaring gevonden.
          Beetje jammer weer ..
          't Is allemaal niet zo makkelijk als 't lijkt
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            http://www.lightinthebox.com/nl/gm32..._2&prm=1.3.5.0

            groetjes en alvast bedankt
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door k1 View Post
              komt helemaal goed hier

              weer mooie buds in wording Q

              vraagje , waar heb je dat metertje gehaald ?

              heb namelijk een siteje gevonden , maar weet ni welke ik moet nemen

              staan er paar op !! http://www.lightinthebox.com/nl/gm32..._2&prm=1.3.5.0

              groetjes en alvast bedankt
              Pas op hoor met die goedkope die hebben vaak veel afwijking in temp.
              De beste zijn de Industrial ones -> alleen zijn die veel duurder maar meer betrouwbaar
              sigpic
              LED there be light

              Comment


                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                  Comment


                    Last edited by member16666; 14 March 2016, 16:51.

                    Comment



                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        QNQ201603.156.JPGThanks voor alle reacties weer, plantjes doen toch waar ze zelf zin in hebben.
                        We proberen binnen de natuur na te bootsen, en dat lukt natuurlijk nooit helemaal.
                        Er kan zich wel eens een probleempje voordoen, schade aan een blad trekt nooit helemaal weg.
                        Meestal is het eigen schuld, daar weet ik ook alles van, ik maak nog wel eens, bewust of onbewust een foutje.
                        Mgoed, ik ben eigenlijk te ver weg om serieus te babbelen, dus dan kunnen we beter over naar de plaatjes. eyes-crazy2_ani.gif







                        De Princess en de Kush, eigenlijk is die eerste meer frosty dan de Kush, dus waarom ze die precies Frosty Kush genoemd hebben is me niet helemaal duidelijk.
                        Nja, eigenlijk wel, tis gewoon weer verkoopbullshit. Ja, ze glinstert, maar dat doen ze allemaal.
                        Als je een soort frosty noemt schep je verwachtingen.
                        Anyhoo ze ruiken allebei erg nice, dus tis niet dat ik hier zit te janken ofzo, ik ben reuze happy met ze

                        QNQ201603.150.JPG QNQ201603.151.JPG

                        Ik had volgend weekend misschien wel de Kush willen knippen, maar dat gaat 'm niet worden.
                        Dus die blijft nog wat langer staan.
                        Kan best, ik schat dat ze momenteel zo'n 90% milky wit is.
                        De Princess is wat minder ver, die schat ik op 60% milky, de rest doorzichtig, dus die moet sowieso wat langer.
                        Ze hebben trouwens een dag of 4 geen vreten gehad, omdat ze er zo donkergroen bij stonden.
                        Daar komt vandaag verandering in, er gaat een bordje verse lasagna in, of gewoon een rondje Biobizz zoals in het shiny schema hierboven ergens.
                        Ze bloeien vanaf 1 februari, dus doe de rekenwerk.
                        Oke..euh..da's een krappe 7 weken bloei nu.

                        Verder heb ik wat blad gesnoeid.
                        Yep, het was helemaal dichtgegroeid tussen de toppen, en alles wat uitstak of in de weg zat afgelopen weken had ik onder het gaas gestoken dus dat was een dikke groene deken geworden.
                        Ik heb geen fan in de kelder staan, dus dan hou ik het graag een klein beetje van de doorwaaierige.
                        Een half kilootje spinazie is er af gekomen dus.

                        Kortom, alles loopt volgens plan.

                        Nog wat grote plaatjes om de boel op te vrolijken
                        Check ook de nieuwe bloei, ze dikken lekker aan, nieuwe pistils schieten tevoorschijn.
                        Ahja, tis een beetje k_t te zien, omdat het met HPS licht is geklikt, mgoed..als je 't niet kunt aanzien hou je je hand maar voor je ogen.

                        QNQ201603.154.JPG QNQ201603.152.JPG

                        QNQ201603.155.JPG QNQ201603.153.JPG

                        En daar wil ik het graag bij houden voor nu.
                        Morgenochtend de eerste Formule 1 kwalificatie van het nieuwe seizoen. blauwduimpjuh.png

                        verstappie.JPG
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          foto.gif

                          Ze gaan buitengewoon, nahja..ik hou ze in ieder geval nog in leven, da's mooi.
                          Frosty Kush is nu voor 99% milky, hier en daar zie ik een amber trichome verschijnen.
                          Zo zie je maar, elke plant doet dat anders, deze wordt eerst bijna helemaal milky, maar de Holy Princess doet het op haar eigen manier.
                          Die is voor 80% milky, de rest is nog doorzichtig, maar er zijn ook al wat amber trichoos aanwezig.

                          QNQ201603.159.JPG QNQ201603.158.JPG QNQ201603.157.JPG

                          QNQ201603.160.JPG QNQ201603.161.JPG QNQ201603.162.JPG

                          Yep, ze gaan komende week om, als er niks spannends gebeurt.

                          Het topje dat ongeveer 10cm onder het gaas begonnen is, is nog een aardige top geworden.
                          Zo zie je maar, dat je niet alles hoeft te amputeren, zelfs onder het bladerdek vormen zich nog topjes die gewoon tussen een papiertje kunnen.

                          QNQ201603.163.JPG

                          Dit is het topje dat bestoven is, en er zitten zaadjes in, da's ook gelukt.
                          Zo heb ik mooi weer een aantal zaadjes voor de volgende keer, want deze komt er misschien nog wel eens.

                          Ahja, en zelfs nog verder naar beneden ontstaan er gewoon rookbare topjes.
                          't kan in ieder geval in de verdamper.
                          Zo gezegd ..

                          QNQ201603.164.JPG

                          Nou heb ik met m'n ongeduld natuurlijk zo'n topje geprobeerd in de Arizer, en da's toch wel even een dingetje.
                          Ik weet niet of dat typische Kush-smaak is maar ik moest flink wennen, eerste waar het me aan deed denken was een beetje een zeepsmaak
                          Heel raar, mgoed, eigen schuld eh, dan moet ik maar niet ongeduldig zijn en gewoon wachten tot ze netjes gedroogd en gecured zijn.

                          Morgen (zaterdag) belooft mooi weer te worden, dus de helft van de family komt op visite.
                          Tja, dat heb je wel eens als je een beetje buiten woont eh...dusse, ik ga nog ff een paar uur stofzuigen enzo.
                          Geniet van 't zonnetje morgen! Sun.gif

                          ciao.gif
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            Comment


                              Last edited by sorensens83; 25 March 2016, 18:14.

                              Comment


                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...
                                X